2007.

Could I actually maintain a blog on a regular base this year? We’ll see!

~ by GJ on Wednesday 17 January 2007.

5 Responses to “2007.”

  1. Heb je je blog vernoemd naar het nummer Ace Reject van de Sugababes? Dat is namelijk ook mijn allerfavorietste SB-nummer! Én een van mijn favoriete nummers ooit.

  2. Klopt! Geweldig nr en de babes kunnen weinig fout doen bij mij sowieso 😉

  3. Ja bij mij ook niet, het is mijn nummer 1 meidengroep aller tijden!

  4. Eensch. Girls Aloud is ook tof maar dat komt eigenlijk alleen maar door Xenomania. Ben benieuwd hoe het duet van de suikerschatjes met de luide wijven is geworden voor Comic Relief!

  5. hey en vergeet Kus niet he:P Nee, dat is bagger, liever SB of Pussycat Dolls..

Leave a Reply

 
